باربری رباط کریم – اتوبار رباط کریم – باربری رباط کریم تهران

اگر مایل به دریافت خدمات باربری رباط کریم هستید می توانید با شماره تلفن های  09123066324 تماس بگیرید. پرسنل و کارگران و رانندگان ماهر ، تجهیزات روز جابجایی بار و جدیدترین خودروها را همزمان در اختیار بگیرید.  انواع خودروهای مختصص باربری در رباط کریم را از قدیمی ترین اتوبار شهریار بخواهید. خدمات اسباب کشی منازل ، شرکتها و مغازه ها ، بسته بندی بار ، تامین کارت مخصوص بسته بندی ، حمل بار درون و بیرون شهر و بسیاری از امور دیگر در محله رباط کریم را به ما بسپارید.

رباط کریم از جمله محله های شمال غرب شهریار است که ساکنین زیادی دارد. نه فقط منازل مسکونی بلکه ساختمان های اداری و تجاری بیشماری نیز در این محله وجود دارد. پس طبیعتا سفارش هایی که برای باربری و حمل بار در رباط کریم وجود دارد بسیار متنوع و متعدد است. ما این قابلیت را داریم که در طول هر شبانه روز تعداد زیادی از مشتریان ار پشتیبانی کنیم و از طرفی برای تمامی انواع حمل و جابجایی با برخورداری از چندین اتوبار مجهز و تجهیزات سخت افزاری برخورداریم که کیفیت و سرعت ارائه خدمات را افزایش می دهند.

همچنین به هر تعداد که کارگر لازم داشته باشید به مکان مورد نظر اعزام می شوند ، همگی پرسنل پرند بار در حوزه تخصصی وظایف خود بالاترین تجربه و توانایی فنی را دارند و شما نیازی نیست حتی کوچکترین زحمتی به خود بدهید.

انجام کلیه امور باربری رباط کریم

اگر بخواهیم خدمات باربری رباط کریم را به چند دسته اصلی تقسیم کنید ، علاوه بر حمل بار ، می توان بسته بندی ، اسباب کشی و حمل درون یا بیرون شهری را نام برد. هرکدام از این امور نیاز به تجربه بالایی دارند که یک اتوبار غیر حرفه ای نمی تواند به درستی و با کیفیت این خدمات را انجام دهد. مثلا اگر شما فرآیند حمل بار یا اسباب کشی خود را به فردی ناشی بسپارید به احتمال زیاد به اموال شما خسارت می زند . اگر به فردی ناشناس اعتماد کنید حتی امکان به سرقت رفتن اموالتان نیز وجود خواهد داشت.

در این مطلب علاوه بر اموری که بصورت کامل توسط پرند بار اجرا می شود ، توضیحاتی در مورد کیفیت و نحوه اجرای آنها نیز توضیح می دهیم. با مطالعه مطالب زیر متوجه می شوید که چه تفاوتهایی میان کیفیت باربری رباط کریم توسط پرند بار با سایر اتوبار ها وجود دارد. 60 سال سابقه در صنعت حمل و نقل فوق العاده است و نشان از تجربه بالا و موفقیت ما در تامین رضایت مشتریان دارد.

بسته بندی کردن اسباب و اثاثیه

همیشه روی بسته بندی اصولی اثاثیه قبل از حمل تاکید زیادی داریم. این مسئله ممکن است برای برخی افراد اهمیتی نداشته باشد اما در نهایت و در پی مشکلاتی که پس از باربری در رباط کریم ایجاد می شود به این نتیجه می رسند که اشتباه فکر کرده اند. بسته بندی باید متناسب با ابعاد خرکدام از اثاثیه انجام شود. مهمترین نکته در این مورد ، استفاده از کارتن مناسب و محکم با ابعاد مناسب است. همچنین برای ظروف شکستنی و تزئینی باید از نوار چسب ، کاغذ باطله برای پرکردن فضای خالی درون کارتن استفاده کرد.

وقتی بسته بندی بار به طور اصولی و صحیح انجام شود جلوی خسارات احتمالی تا حد بسیار زیادی گرفته می شود ، علاوه بر این حمل اثاثیه بسیار آسان می شود و امکان سقوط از دست کارگر کاهش می یابد. خیلی از اتوبارها به این نکته توجه نمی کنند و در نتیجه هیچ مسئولیتی هم در قبال سلامت بار یا عدم خسارت اثاثیه قبول نمی کنند و این ریسک از بین رفتن اموال مشتری را بالا می برد.

اسباب کشی حرفه ای

اسباب کشی امری متفاوت و دشوارتر از حمل بار است. گاها برخی از بارها حتی نیاز به بسته بندی هم ندارند. تفاوتی که اسباب کشی دارد این است که شما با یک سری اثاثیه و بار با ابعاد و ویژگی های متفاوت سروکار دارید و باید به نوعی باربری رباط کریم را انجام دهید که با کمترین تعداد خودرو و برای مدیریت هزینه ها ، اثاثیه خیلی صحیح در کابین خودرو چیده شوند. از طرفی هیچ فشاری روی هیچکدام نباشد و به گونه ای تثبیت شوند که در اثر جابجایی خودرو و تغییر سرعت تکان نخورند.

در اسباب کشی منازل یا شرکت ها معمولا با ساختمان های بلند مواجه هستیم که اثاثیه باید چندین طبقه به پایین منتقل شوند و مجددا در مقصد از همکف به طبقات بالا منتقل شوند ، تمام این فرآیند باید بدون آسانسور ( به دلیل قوانین ساختمان ها ) انجام شود. پس خیلی راحت می توان نتیجه گرفت زمانی  می توان اسباب کشی را با دقت ، سرعت ، هزینه پایین و بدون خسارت انجام داد که توسط یک شرکت معتبر و باتجربه مثل پرند بار انجام شود.

سرویس درون و بیرون شهری باربری رباط کریم

از یک نظر می توان مشتریان باربری رباط کریم را به دو دسته تقسیم کرد. عده ای که قصد دارند بار را به محله ای دیگر از شهریار منتقل کنند که خدمات درون شهری را شامل می شود و عده ای که قصد ارسال بار به شهرستان را دارند که در دسته خدمات بیرون شهری قرار می گیرند. در سرویس های داخل شهر ، هزینه ها به مراتب پایین تر است ولی در حالت دوم که بیشتر مربوط به جابجایی منزل یا  حمل اثاثیه منزل از شهریار به شهرستان است  هزینه ها افزایش می یابد. اما نکته مهم اینجاست که در امور بیرون شهری دقت و تجربه بیشتری نیاز است و حتی امکان دارد که به بیش از یک خودرو نیاز داشته باشید که به راحتی توسط پرند بار تامین خواهد شد.

شماره تماس اتوبار و باربری رباط کریم

شعبه رباط کریم یکی از فعالترین شعبه های شمال و شمال غرب ما محسوب می شود و به همین دلیل چند خط تلفن برای پشتیبانی و تماس مشتریان قرار داده ایم ، شماره های تماس 09123001289بصورت 24 ساعته و در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه مشاوره رایگان و ارسال اتوبار و کارگر به محل سکونت یا کار شما هستند. برای ارتباط با مدیریت و بیان نظرات و پیشنهادات خود نیز می توانید از قسمت تماس با و شماره های موبایل مشخص شده اقدام بفرمایید.

 

البته شماره تماس 09125637760  که شماره  اصلی باربری پرند بار می باشد نیز آماده پاسخگویی به مشتریان و کارفرمایان گرامی می باشد. ما ضمن همکاری پروژه ای با اشخاص و سازمان ها ، امکان همکاری های بلندمدت با کارخانجات ، کسبه ، شرکت ها و ادارات را داریم. پیشنهاد می کنیم پس از تماس با ما حتما برای آشنایی بیشتر با پرند بار و پرسنل ماهر ما به نزدیک ترین دفتر ما به محل سکونت خود مراجعه نمایید. آموزش کارکنان: آموزش کارکنان باربری‌ها نقش مهمی در بهبود چیدمان بار دارد. آموزش کارکنان به آن‌ها کمک می‌کند تا نحوه نگهداری و جابجایی بار را بهتر فهمیده و با توجه به نوع بار، بهینه‌ترین روش را برای چیدمان آن پیدا کنن. همچنین، آموزش کارکنان در زمینه امنیت بار و حفظ سلامتی آن‌ها نیز بسیار مهم است.